STILL COUNTING.

allrighty, sista helgen i Swedala avverkad för H - snart bär det av mot La-la-land igen!
(det är väl ingen jävel som har missat det??)

har käkat cheese n' crackers o lördags-räkor..

fixat naglar & druckit drinkar


..och tänt ljus för dear grandma på kyrkogården
R.I.P


BÖRJA KLURA på lite frågor som ni vill ställa till oss peeps! om ni nu har några.
För om en vecka är det nämligen dags för Sin Sisters - Questions & Answers här, så Stay tuned!!

HAPPY CRAPPY MONDAY!
xo

Say something!
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Jag vill också ha sverige som ett hälsa-på-land. Inte bo här jämt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lura med mig sambon härifrån bara. Och katterna.

2011-11-08 @ 14:57:56
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Slummy Mummy - Anna

Va kul för er att bli återförenade snart! :)

Själv jettade jag över till LA igår för att hälsa på CC i några dar... Är så sugen på Runyon Canyon! Kanske torsdag morgon för då måste jag ändå flytta bilen (städning) kl 8. Finns det parkering där? Finns det toa om man dricker så mycket vatten så man blir pissnödig...? Hur lång tid ungefär tar det att gå upp? Svara gärna till min email... tack!

2011-11-09 @ 16:57:34

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0