Back from Cali.

woke up this moring all alone
i got a ringin' in my head
i couldn't take it anymore today
she left me here for dead

LIFE GOES ON som man brukar säga. Men just nu dear readers, så befinner vi oss i ett gränsland mellan verklighet och misströstan. Ett vacuum, en svart håla, ett helvete som inte tycks ha någon utväg. OOOOOH lord va dystert!!! Men fan, faktum är att vi inte har så mycket å tillägga mer än att;
Cali don't forget bout us - we'll be back soon enough.

Annars då?? WORK. Roligare än så blire inte. Det suger getpung.
Ursäkta peeps, men nu e det dags att gå å dö en liten stund!! Vi insåg precis att palmerna & Kolibrierna utanför fönstret har ersatts av granar & skator. MÖMS.

SEE YA LOVERS,
Have faith in us!
xxx


Say something!
Postat av: Sandy Dee

Ni har ju iaf en Hollywood-fest den 25 sept att se fram emot...Får vara glad för det lilla Hollywood man kan få i Svedala:)

2010-09-09 @ 11:55:23
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/
Postat av: CC

Ja hörni brudar... känner igen den känslan. Känner så varje gång jag kommer därifrån :(

Ni kan ju trösta er med att ni iaf kan åka tillbaka o stanna, något jag inte kan

2010-09-09 @ 12:05:50
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Slummy Mummy

Åh är ni hemma nu... hmm vet den där känslan, brukade känna så när jag bodde i Sverige och åkte utomlands. Själv har jag just flyttat tillbaks till London så jag känner mig mer levande helt plötsligt! Hoppas ni kommer tillbaks till LA snart.

2010-09-12 @ 15:18:45
URL: http://slummymummy.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0