I'M JUST A LOVESICK CRIMINAL.

wiiieee! Det är väl ingen som har missat att det e HALLOWEEN this week(end)?! OCH som ni alla vet, är detta Sin Sisters favorit helg out of the whooole year. japp. För nu får vi spöka ut oss hur mycket vi vill och ingen kan säga ett skit.
Det enda som suger i år, är att vi inte kan fira tillsammans!! BOHOO.

Att fira Halloween i Hollywood ska bli sooo spännande! Här borta är det större än självaste x-mas. Alla har pumpor och spindelnät och scary stuff i trädgården och ALLA vill klä ut sig. Därför har det varit sjukt jävla svårt att hitta NÅT att ha på sig. UTPLOCKAT. ÖVERALLT.
Men till slut lyckades S and her hubby hitta the ultimate-matching-couples-outfit. haha.

Hä
r kommer en liten sneak peek:






På måndag kommer vi att befinna oss på West Hollywood Halloween Costume Carnaval, tillsammans med en halv miljon andra människor.
Va ska NI hitta på??!!

HAPPY THURSDAY PEEPS!

Say something!
Postat av: EMMA

Jag ska fortsätta på högerarmen. :) Den känns inte klar så det får bli heeela armen med massa snygga saker. :D



Hm, ja Jag vet inte jag. Vi får se hur det blir imöra. :D

2011-10-27 @ 10:24:21
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kommer bli grymt! Själv ska jag förvandla mig til en indian.

2011-10-27 @ 14:28:55
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: h a n n a w i l d

Åh jag blir så avundsjuk! FAAAAAAN vad jag också vill vara over there och fira halloween! ÅÅÅÅÅH!

2011-10-27 @ 18:06:58
URL: http://hannawild.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0