JUST CHILL DUDE.

MOTSATSEN till Red Bull har just kommit ut här i Staterna. Just Chill kallas den, och ska alltså, istället för att göra dig hyper: CALM YOU THE F*CK DOWN.
Hmmm. Vi känner oss lite skeptiska till va denna dryck egentligen kan innehålla?! Sömnmedel? Prozac? Who knows. Känns i alla fall inte som att man vill blanda Just Chill med lördags-boozen...right?!

Keep your cool.


Have a lovely saturday peeps!



Say something!
Postat av: Ida

Åh. Okej. Hur länge blir du i LA denna gång? :) Ååh, avis! Ja, Faster Pussycat hade inte varit fel. Jag jobbar dock natt då :(

2011-10-15 @ 12:13:07
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Nicole Prodén

Absolut ingen orsak!:)

Men som jag förstår, så bor ni alltså i Los Angeles? Har rullat igenom inlägg för inlägg nu. Kan ju säga att, ni lever mitt drömliv, haha. På riktigt, Los Angeles verkar vara perfekt. Och säkert all shopping där, eftersom att ni har bägge riktigt snygg klädstil. Bor ni permanent där?

Önskar att jag bara kunde packa väskan på en gång och flytta, men tyvärr måste jag vänta tills efter studenten.. Och jag har bara början i 1:an här, lite surt kan man allt säga, hehe.

2011-10-15 @ 13:38:54
URL: http://mondoblog.se/nikky
Postat av: Nicole Prodén

Jaså okej, men oj mitt i hollywood och allt.. Det var inte illa! Åh tack för tipset, det skall jag verkligen kolla! Ja, det är nog den enda fördelen, hehe. Jag hade tänkt att jobba. Jag går stylist/frisör programmet nu, så efter det blir man en utbildad frisör på studenten, och jag hade tänkt nu nästa år, att jag skall jobba ''svart'' för då har redan hunnit lära mig klipptekniker, håruppsättningar och färg, sedan kan jag noppring med ögonbryn och smink, så då tänkte jag spara pengar.. Sedan skall jag åka iväg på en bartenderutbildning, och då har jag två utbildningar med mig i bagaget till L.A. Vet dock inte om det är enkelt att få jobb där, men det kanske varierar? Vad jobbar ni/du som? Tack vad snällt, jag har lite frågor som bara är mest för nyfikens skull, tycker det är fascinerade nästan att det finns dem som lyckas ta sig ändå till Los Angeles.. så hur länge har ni bott där? Och var det svårt att ta sig ändå dit menar med och hitta bostad och jobb?

2011-10-15 @ 14:13:26
URL: http://mondoblog.se/nikky
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Lyckades inte heja på Håkan från er - men med tanke på den rätt kassa publiken som var där så röjde dom riktigt bra! Bättre än Sator.

2011-10-15 @ 14:45:11
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: CC

Den skulle jag behöva just nu!!

2011-10-15 @ 20:05:29
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0