Hey little woman - Accept tonight!

Meeeen WTF!!
Varför händer det så mycket fantastiska saker när vi inte e på plats i Hollyweed?
Jävla skit alltså.
ACCEPT Key club den 19:e oktober
..och Misfits den 12:e November!!

Dessutom: Massa grymt på House of blues, bla iced earth och Slash's - we're all gonna die tour.
Whiskey kör också en hel del smaskens.

Meen, vi e inte bittra.
JO DET ÄR VI!!!! HÖR NI DET?!?!

suck it for me suck it for me suck it for me smells like sushii.
ADIOS
xxx

Say something!
Postat av: Frixxie

Sv: usch vad jobbigt, i detta kalla helvetes land, jag tror jag gömmer mig i eran väska och följer med tillbaka:D

2010-09-20 @ 21:13:16
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Fred

Fan!

Jag hade sålt min röv för att få se Accept på Key club...

Här levererar ni fanemej flera ton av rätt attityd! Skönt å se att någon fortfarande spänner musklerna i vårat lätt avdankade land!

Keep up the good work!

Peace/Fred

2010-09-23 @ 20:33:41
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0