BLOOD IS THE NEW BLACK

What's up guys & dolls?
En Onsdag som bjuder på regn, storm och LEDIGHET. Hoooray!
Veckan inleddes ju helt fantastiskt tyckte vi med säsongspremiär av SHF. Fru Toffs kom med ytterligare ett väl genomtänkt och proffsigt statement: "Hellre lång och snäll än vacker, lite mellankort och elak". Javisst. Som spiken i kistan för helvete!! We could'nt agree more.

För övrigt så rullar saker å ting på kan man säga. Vi har fått bekräftat att vi får JOBBA på
The Cat Club (check it out) på Sunset strip, delvis coctailing och delvis boka band! Sen har vi också möjlighet att få hostess jobb på Palm Restaurant.
THANK U STEVE YOU ARE THE BEST!!!!


HALLOWEEN-tider stundar och vi funderar på om vi ska dra på oss djävulshornen eller fläska till med huggtänderna?!? TRICK OR TREAT liksom. However så blir det jobb hela högtidshelgen, så vi firar nog inte. Kanske lite i smyg. Fick en inbjudan till Rainbow's årliga Halloweenfest. FAAAAAN om man ändå kunde vart där.. NEXT YEAR suckers!!!!!!
PEACE//

Say something!
Postat av: Fred

Horn+Tänder=Succé!

2010-10-27 @ 14:41:32
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: CC

Åh fy vad grymt!! Behöver de inte en till svensk tjej ;) eller kärring haha.

Jag går på Rainbow grejen imorgon, tar en sup för er också !!!!

2010-10-28 @ 05:04:49
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: malin

fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, de blev en total vändning för första gången jag såg han blev jag livrädd <3 :)

2010-10-28 @ 08:26:13
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0