Hollywood dreamteens, yesterdays trashqueens

Tjingeling peeps!
Sorry för dålig uppdatering, men Sam har inget näterk in his apartement - it sucks!! Förhoppningsvis så e det fixat tills imorgon. Just nu sitter vi å käkar 50 dollars frulle på ett grymt café på Hollywood Blvd. Planerna för dagen är att softa vid poolen och sen ikväll dra till Happy endings bar. Igår va vi ett gäng på vårt älskade Rainbow!! Riktigt nice och mycket folk. Tyvärr så glömde vi kameran hemma av nån konstig anledning, men det kommer garanterat fler kvällar där så skit samma.

Shoppingdag yesterday:

Our löövely home:
Dagens frulle:
NU DRAR VI UT TILL POOLEN, SOLEN OCH SOLSTOLEN!!!
Solong sugarcups!
xoxo//

Say something!
Postat av: Anonym

Åh, jag vill åka nu genast. Jag har tagit ledigt från jobbet. Båda jag och syrran är helt inställda på att komma över. Hoppas ni vill ha osss!!!!

2010-06-18 @ 00:17:23
Postat av: Jonna S

Haha... Läste "Clear blue" istället för "Clear eyes" på förpackningen från er shopping... Tänkte "-snabba puckar" för en sekund och sedan tog jag mitt förnuft till fånga!! Är det " Love spell" jag skådar också!! AVIS....

2010-06-18 @ 07:31:29
Postat av: Nina

GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! :)

j...lar va gött ni har det!! Njut på nu och rocka som aldrig förr!



Pöss

2010-06-18 @ 10:48:32
Postat av: CC

Åh lite löööve där för S, nice :)



Fan vad härligt o lyxigt att bo sådär.. riktigt så fint bor inte mina vänner där som jag bor hos s

2010-06-18 @ 11:27:51
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: carola

grattis stumpan från alla tjejerna på gina. ta det lungt det vet jag skulle gjort ha ha ha en underbar dag å natt tusen kramar från carola å gänget!!!!!!!!!!

2010-06-18 @ 19:47:05
Postat av: Hanna

Carola: TACK SNUTTAN!!!!!! vi har det helt underbart, har blivit rätt mycket fest de första dagarna här så man e lite sliten... hehe. Tänker på er!! PUSS & KRAM

Nina: TACK SÖTNOS!!! puss :)

2010-06-19 @ 00:05:20
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Sara

Jonna S: Hahaha nä, här blir inga barn gjorda!! Hoppas allt är bra med dig, vi har det helt underbart!!!

2010-06-19 @ 00:10:17

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0