HOT IN HOLLYWOOD

Hello guys!
Vi ville bara tala om att vi lever och har landat i FABULOUS LA!!!!
Alltså, det är sjukt varmt här i Hollywood-grytan, runt +30 C° skulle vi gissa på.
Flygresan va en pain in the ass (bokstavligt talat) och Heathrow där vi mellanlandade är utan tvekan den mest bisarra flygplats som finns. De har inga anvisningar vart man ska ta vägen, så det e lätt att känna sig som en yr höna i en för stor hönsgård, om ni fattar va vi menar.
Whatelse? Vi är hemma folks.  ♥

Nu ska vi ta en powernap för våra stackars hjärnor e rätt jetlaggade. Ikväll blire antingen Fet-fest eller soft-middag beroende lite på vad våra kroppar säger ja till.
PICS LATER, VI LOVAR!!!
G'natt!
XOXO//

Say something!
Postat av: Jonna S

Skönt att höra att ni kommit fram safe and sound!!

Du anar inte va tomt det är på jobbet efter dig redan Sara! Jag överdriver nog inte när jag säger att Johanna och Hanna stod och grät på lagret igår! Jag ska försöka muntra upp dem lite... Jag menar jag räknar ju inte med att ni kommer hem igen iallafall! Rock on brudar... Längtar efter smaskiga L.A historier! Kram Jonna

2010-06-16 @ 07:38:28
Postat av: Two olsson sisters

cool blogg ni har:D Menar verkligen det:D Hur länge har ni bott i LA?//emma.

2010-06-16 @ 08:13:09
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: B2

Hej babes!

Härligt att ni kommit fram!!

Gud va härligt med värme!

Solen lyser även här idag =)

Ser fram emot att följa er resa med historier och bilder =)

Önskar er en fantastisk start på er resa!

Love / Hanna

2010-06-16 @ 08:49:52
URL: http://hannabrandell.blogspot.com/
Postat av: Hanna genom Kompassen

Hej tjejer!

Jonna har helt rätt.. det var en märklig dag på jobbet igår. Känslan av att du inte är här idag, Sara är konstig. Därför ska jag ner och röja på lagret idag! Därmed börjar mina "Sara-tider" nu :)

Skönt att höra att ni är framme och att allt gått bra. Ta hand om er och ha det grymt kul!!!

Much love från alla Kompassen-tjejerna!

2010-06-16 @ 09:02:14
Postat av: Nina

Gött att ni e framme safe! Ha det underbart och lägg upp picsen god damn it! ;)



Kram!!

2010-06-16 @ 10:17:12
Postat av: Johanna

Åh, vad skönt att ni är framme och mår bra!

Och det kan jag verkligen tro att ni gör, nu är ni ju hemma!!

Men ni måste komma över till sverige för att hälsa på oss! :)

Det var en sorglig dag på jobbet igår sara... Denna sommaren kommer bli låååååång, men det är väl ni glada över ;)

Rocka på där borta tjejjor! Jag vill se er i nästa säsong av Hollywood-fruar! Hihi! Puss o kraaaam!

2010-06-16 @ 12:22:18
Postat av: Fredrik

Skönt att vara framme! Flygrean till "over there" är ingen höjdare. Har bara genomlidit resan en gång, reste själv och hamnade mellan två tjockisar... Ingen höjdare. Ni får fixa lite bilder så man ser hur det är där borta. \m/

2010-06-16 @ 15:02:20
URL: http://kreem.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0