I'll be your sister, i'll be your lover yeah

HEY goodies!
Vi har haft en soft dag i La-La land, chillat vid vår pool, käkat thaimat och diskuterat vad vi ska göra under morgondagen. Det lutar åt shopping, Runyon och Rainbow.
Låter fabulous INTE SANT?!?! Yeey.
Det ska komma in en värmebölja här över Cali, så imorgon ska det bli typ 100 fuckin degrees!!! GALET varmt.
Vi får väl se det här me å klättra i berg, om det e en så bra idé. Höh.
Sunset Thai!

OVER N' OUT for now//

Say something!
Postat av: CC

Badar han med kläderna på ;)



Vad lyckliga ni ser ut :)

själv har jag nyss fått reda på att min resa skiter sig (boendet skiter sig) så jag känner mig helt knäckt

2010-07-15 @ 20:08:06
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Josefine Regner

Hanna ditt freak! :)

Hur har du det? :D:D:D

Oh bilderna ser ju helt underbara ut.. har du nått Amerikanskt telefonnummer? Saknar dig här hemma! Men du kommer inte hem på ett tag antar jag..:P

Själv sticker jag till London i Augusti för jobb. Cant wait!

Ta hand om er tjejer! ser ut som ni lever livet ;)

MAssa pussar och kramar!!!

Josefine =)

2010-07-16 @ 15:46:51
Postat av: Hanna

Josse: Min darling!!! e du hemma nu?! hur har du haft det? Fan vad jag saknar dig :( har ett amerikanskt nr, ge mig din mailadress så skickar jag det, kan vi snacka lite! Låter nice med London vad ska du göra?

PUSS PÅ DIG MIN BÖNA :)

2010-07-17 @ 17:49:03
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: CC

sv: nope troligen inte..har bara 2 pers som jag skulle kunna bo hos nån längre tid o deras hemsituation har förändrats s.a.s :( men det känns värdelöst att åka dit en vecka o bo på hotell typ

2010-07-17 @ 18:51:09
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Comment:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Blog:

comment:

Trackback
RSS 2.0